Setmana Cultural

Semana Cultural 2019.

Si una cosa caracteriza al IES CID es la gran cantidad de actividades que se realizan, una de las que más implica a alumnado y profesorado es la semana cultural que como otros años se realizó antes de las vacaiones de la primavera. Todo un éxito en cuanto a actividades, participación de alumnado y profesorado.

(Clica les imatges per veure fotos o vídeo)

L’IES “Cid”, amb Blasco Ibáñez. 2018.

Aquest any, les activitats de la nostra Setmana Cultural han estat dedicades a la figura de l’escriptor i polític valencià Vicente Blasco Ibáñez (1867-1928), amb motiu del 90 aniversari de la seva mort. Una d’aquestes activitats va ser la sortida organitzada pels departaments de Geografia i Història i Castellà que es va realitzar el passat 21 de març, que va portar als nostres alumnes de 4t de l’ESO per una ruta literària per diferents espais significatius de la València de Blasco Ibáñez, i que va culminar en una visita a la Casa Museu de l’escriptor a la platja de la Malvarrosa.

Clica la imatge per veure fotos.

Setmana Cultural 2018.

Podeu acedir al programa de la Setmana Cultural clicant la imatge inferior.

Setmana Cultural. Olimpíada d’Economia. 2017.

Immersos en activitats de Setmana Cultural, el darrer dissabte 8 d’abril, la nostra alumna de segon curs de Batxillerat, Meyvi Herrera, s’ha enfrontat a les proves de l’Olimpíada d’Economia, un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, que té l’objectiu fonamental d’incentivar i estimular l’estudi de l’economia i l’empresa entre els estudiants de Batxillerat.

Setmana Cultural 2017.

Per accedir al programa d’activitats, clica la imatge:

Dones periodistes. Xarrada col·loqui. 2017.

El 5 d’abril tingué lloc la xarrada amb alumnat de batxillerat i de 4t d’ESO, organitzada pel professor i periodista José Ricardo March.

Podeu accedir a la notícia del diari Levante EMV del 6 d’abril clicant al botó:

Clica la imatge per ennllaçar amb el cartell corresponent.

6ª Cursa Solidària “Save the Children”. Dia Internacional de l’Esport. 2017.

(Departament d’Educació Física)

Clica la imatge per accedir a l’àlbum de fotos.

Marató fotogràfic al MUVIM (3r ESO). 2017.