Departament Ciències Naturals 2

“La Biologia a les teues mans”.2018.

Dimecres passat, 24 de gener, dins de l’activitat organitzada per la Universitat de València denominada “La Biologia a les teues mans”, els alumnes de l’assignatura de Biologia de 2n de batxiller van participar d’un matí de pràctiques en la Facultat de Biologia.

Les activitats van consistir en una extracció d’ADN i un estudi de distints tipus de pol·len.

Amb estes matinals es busca:

– Posar a la disposició d’estudiants de batxillerat els recursos de la Facultat de Ciències Biològiques.

– Estimular i difondre entre els jóvens l’estudi de la Biologia com a ciència i com a part integral de la seua cultura científica.

Clicant la imatge, accediu a fotos.

Micrarium. 2017.

Com altres anys, esta tardor, els alumnes de 3r d’ESO han realitzat el taller MICRARIUM en la Ciutat de les Ciències. Per anar i tornar d’este taller utilitzem el transport públic. És un taller molt pràctic en el que els alumnes aprenen a manejar el microscopi observant cèl·lules vegetals, les seues pròpies cèl·lules i finalment l’abundant biodiversitat del món microscòpic d’un toll. El curs pròxim repetirem.

Clica la imatge per accedir a l’àlbum de fotos.

Planetari a l’IES “Cid”. 2017

El dia 25 d’octubre, els alumnes de primer d’ESO van poder gaudir d’un planetari que es va instal·lar al gimnàs de l’Institut. En aquest planetari, van poder assistir a unes projeccions sobre l’Univers adaptades al temari que s’imparteix al curriculum.

Clicant la imatge podeu accedir a fotografies de l’activitat.

Visita al Jardín Botánico de Valencia. 2017.

Realizada el 29 de marzo, con todos los alumnos de 1.º ESO. Aparte de la visita, también se realizó un taller de cosmética natural, realizando una crema natural de aloe vera.

Clica en la imagen para visualizar el álbum

“La Biologia a les teues mans”. 2017

Els alumnes de Segon de Batxillerat A fan pràctiques a la Facultat de Ciències Biològiques de la Universitat de València.

Clica al botó roig per veure l’àlbum de fotos.