XV OLIMPÍADA DE GEOLOGIA

El 26 de gener es va celebrar la XV Olimpíada de Geologia (Fase provincial de València) al Campus de Burjassot. La prova escrita es va realitzar a la Sala Darwin de l’Aulari interfacultatiu, i la prova pràctica en els laboratoris de la Facultat de Ciències Biològiques.

Es van presentar quatre alumnes de 1r Batxillerat, una de 2n Batxillerat i un alumne de 4t ESO. El seu esforç, interés i entusiasme durant la preparació de les proves van ser encomiables. Els felicitem a tots per la seua actitud exemplar, especialment a Ariadna Carrascosa, la guanyadora, i a Núria Lucero i Cristina Zuzuarregui, en quarta i octava posició, respectivament. Noa Cerezuela, Lorena Alcalá i Darío Romero, també van obtindre un bon resultat.

Ariadna formarà part de l’equip que representarà a València en la Fase Nacional, que tindrà lloc del 12 al 14 d’abril a Zamora.

A més de realitzar les proves, tots els participants van visitar el Museu de la Universitat de València d’Història Natural i l’Observatori Astronòmic, situats en este Campus.

Agraïm a l’equip organitzador d’estes olimpíades la seua dedicació any rere any a este esdeveniment tan motivador per a alumnes i professors.