Projecte de Foment de l’Agermanament “Cartografies Urbanes”.

L’alumnat de l’IES Camp de Morvedre ha celebrat el final de l’avaluació amb la finalitat del desenvolupament del Projecte de Foment de l’Agermanament “Cartografies Urbanes”, subvencionat per l’Ajuntament de Sagunt i l’AMPA de l’IES Camp de Morvedre, visitant les ciutats de Cecina i Aranjuez, amb les quals el nostre municipi està agermanat.

Han pogut estudiar in situ els traçats urbans i el desenvolupament urbanístic que han patit les ciutats, i compartir experiències amb l’alumnat i docents del Liceu Statale Enrico Fermi de Cecina i l’IES Domenico Scarlatti d’Aranjuez, als qui cal agrair la seua implicació i ajuda, veient altres realitats educatives i obrint, intercanviant experiències a nivell social i cultural i estrenyent amistats trencant les barreres geogràfiques i de nacionalitat.

Este ha sigut el segon any en què l’IES Camp de Morvedre ha dut a terme el projecte, tenint en compte que la línia de treball de l’IES Camp de Morvedre seguix un paral·lelisme amb les accions i objectius promoguts per l’agermanament, i el fet de poder de realitzar accions basades en el seu foment suposa per a la formació de l’alumnat una oportunitat molt enriquidora, com a ciutadans d’un món multicultural, obert i igualitari. D’altra banda, s’aconseguix establir un punt de partida per a la futura germinació de projectes conjunts en l’àmbit educatiu entre centres de totes dues ciutats -i nacionalitats-, que enguany hem reforçat i fomentat.