I Concurs GuinO’s TALENT

L’IES “Bernat Guinovart” d’Algemesí organitza el I Concurs GuinO’s TALENT i enceta la fase d’inscripcions que tindrà lloc del 21 al 31 de març.

La idea i organització del concurs s’emmarca dins de l’assignatura Projecte Interdisciplinari d’Arts Escèniques que cursa l’alumnat del grup PR4 impartida per les professores Inma Coloma i Xelo González. L’objectiu del concurs és descobrir els talents ocults dels membres de la comunitat educativa del nostre centre educatiu, de manera que puguem conèixer-nos en altres activitats, que no les estrictament acadèmiques.

El concurs està dissenyat per a que participe l’alumnat del nostre centre i també el professorat, però la participació del professorat serà en qualitat de convidats amb l’objectiu d’animar i incentivar a l’alumnat a presentar-se a la fase de concurs pròpiament dita.

El concurs constarà de dues fases:

-Una primera fase de recepció de les sol·licituds de participació i selecció dels participants que passaran a la fase final.

-Una gala final que se celebrarà el dia 26 de maig al Teatre Municipal.

El concurs es regirà per les Bases que es publiquen en aquesta mateixa pàgina.

La recepció de la idea entre el professorat, l’alumnat i l’AMPA ha sigut altament satisfactòria i tota la comunitat educativa estem molt il·lusionats en el projecte.

S’espera una gran participació i tant de bo puguem celebrar moltes més edicions en un futur.