1r Sopar Estellés IES Benlliure

El divendres 26 d’abril vam celebrara a l’IES Benlliure el primer Sopar Estellés del centre i probablement el primer de l’any del centenari del naixement de Vicent Andrés Estellés, ja que aquestes celebracions tenen lloc entre setembre i octubre.

A l’acte central, el sopar en què es van compartir versos del poeta, van assistir unes 120 persones entre alumnes, famílies, membres del claustre i de la resta de personal del centre i professors i professores emèrits o que han passat per l’institut en algun moment. La vetlada va començar amb la presentació de la revista ArtBenlliure a la sala d’actes i l’estrena del videoclip “Amants” del grup Bernia, inspirat en versos d’Estellés.

A continuació, va tindre lloc la dansà popular, amb la participació de membres de l’AMPA, professorat i alumnes i la colla de dolçainers Estrela Roja de Benimaclet. Finalment, amb la interpretació del “Bolero” de l’Alcúdia amb lletra del poeta de Burjassot i músics de la rondalla Trencadís del CIM i membres de la comunitat educativa, els assistents van començar el sopar de germanor.

Durant l’acte es va demanar al públic que votara a partir de quatre opcions quins versos del poeta del Llibre de meravelles seran inscrit sobre una de les parets de la biblioteca.