Trobada literària amb l’escriptor Paco Cerdà

El dimecres 17 d’abril de 2024 s’ha realitzat en la sala d’actes de l’IES Benlliure de València la trobada literària amb l’autor Paco Cerdà sobre el seu llibre 14 d’abril.

L’activitat ha estat dirigida als alumnes de l’assignatura d’Història d’Espanya de 2n de batxillerat del centre, que s’han llegit el llibre 14 d’abril i han realitzat una sèrie de podcast sobre el llibre així com recreacions artístiques inspirades en l’obra, que s’han exposat a l’entrada de la sala d’actes. Paco Cerdà ha analitzat durant més d’una hora els secrets de 14 d’abril(què li va portar a escriure-la, l’estructura del llibre, el procés de documentació, etc.). Després s’ha obert un interessant  torn de paraula. Finalment, l’autor ha tingut l’amabilitat de signar els exemplars del llibre que alguns alumnes li han demanat i s’ha fet fotos amb ells.