Visita a la Ciutat de la Justícia

Els alumnes de primer de Batxillerat que cursen Cultura Jurídica i Democràtica han visitat la Ciutat de la Justícia.

Al llarg de tot el matí han assistit a 3 judicis de la jurisdicció penal, que tractaven casos relacionats amb la conducció baix els efectes de l’alcohol, el furt d’uns mòbils i un possible assassinat.

Aquest últim cas ha estat especialment interessant, ja que l’explicació del funcionament del procediment als membres del jurat ha servit també perquè l’alumnat el  puga comprendre millor.

Hem d’agrair especialment el bon tracte que hem tingut per part del personal dels jutjats i del pare d’una de les alumnes que ens ha transmés com es desenvolupa la seua tasca professional com a advocat.

Algunes de les estudiants tenen previst formar-se en  l’àmbit del dret i l’experiència els ha servit per a confirmar les seues intencions.