Olimpíada de biologia 2024

Cada any se celebra l’olimpíada de biologia organitzada per la Universitat de València, entre altres organismes, per a estimular l’estudi de les ciències biològiques entre els alumnes, premiar l’esforç i l’excel·lència acadèmica, divulgar la Biologia i servir de punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Universitat.

Enguany, dos alumnes de 2n de batxillerat, Vicente Melgarejo i Noelia Hernández han participat en ella, dedicant part del seu temps lliure a la preparació de la prova amb el compromís que això comporta.En esta ocasió, Vicente s’ha alçat amb una molt merescuda segona posició i anirà en uns mesos a la fase estatal.

Independentment del resultat, els felicitem i agraïm molt l’esforç de tots dos i desitgem a Vicente sort en la nova fase.