Setmana fallera

Durant la Setmana fallera, l’alumnat del matí de primer curs del Cicle Superior de Guia, Informació i Assistències Turístiques ha recorregut els carrers de València aprofitant les festes per a dur a terme diverses activitats. D’una banda, la classe d’1 GIAT A ha buscat exemples de màrqueting faller immortalitzant anuncis i publicitat de begudes, menjar, restaurants o moda, que han inundat estos dies els emplaçaments més emblemàtics de la ciutat.
D’altra banda, els estudiants del cicle d’Hostaleria i Turisme han gaudit d’un fotomarató faller, captant els seus punts de vista de monuments, falleres i ambient. Després d’una ajustada votació de professorat i alumnat de Turisme i de l’ESO, ací vos deixem les fotografies guanyadores. El primer premi és obra de Aquín Torrella, la segona imatge més votada és de Nicolás Llobell i la tercera instantània, de Laura Cepeda. Enhorabona!