Dia Internacional de la Llengua Materna

El dia 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna. Nosaltres l’hem celebrat amb un recital poètic adreçat a l’alumnat de primer d’ESO en què hem pogut escoltar un grapat de sons i accents del món. En acabar el recital, hem omplit l’arbre de les llengües amb algunes de les paraules més familiars en aquests idiomes. I el resultat ha estat un arbre ben bonic i acolorit, com ho és la diversitat lingüística del planeta.

Agraïm a Ismael Nassar (àrab), Daniela Sevilla (portugués), Dima Sibirtsev i Maria Palamarchuk (ucraïnés), Zlata Parfenova i Darya Nikolaieva (rus d’Ucraïna), Kike Gandia (valencià), Simón Lorenz (japonés), Dante Serb (romanés), Giorgia Iaboni (italià), Aroa Cátedra i Martina Villalba (castellà), Giorgios Alexakis (grec), Olivia Frolund-Lie (danés), i a l’alumnat de segona llengua estrangera de primer i de segon d’ESO (francés) el fet d’haver-nos delectat amb les seues cantarelles tan boniques.