Admissió curs 2024/2025

La Conselleria ha publicat el calendari d’ADMISSIÓ per a l’ESO, BATXILLERAT i FP BÀSICA per al curs 2024/2025.

• ESO I BATXILLERAT: El termini de presentació de sol·licituds serà del 4 al 10 de juny.
  • FP BÀSICA: El termini de presentació de sol·licituds serà del 24 de maig al 3 de juny.

La sol·licitud d’admissió es tramitarà de manera electrònica a través de TELEMATRÍCULA, la plataforma oficial de Conselleria.

La sol·licitud d’admissió és obligatòria per a l’alumnat que canvia d’etapa i el pròxim curs vaja a cursar Batxillerat o Formació Professional, encara que ho faça en aquest mateix centre. També ha de sol·licitar l’admissió l’alumnat que durant aquest curs estiga matriculat en un altre centre i, a partir del curs 2024/2025, desitge incorporar-se a l’IES BENAGUASIL.