Autobús Benissanó-Benaguasil

Autobús, Autobús Escolar, Vehículo

Aquest curs tot l’alumnat que ve de Benissanó tindrà opció del transport. Per poder ajustar els horaris i tenint en compte l’alumnat beneficiari (1r, 2n i 3r de l’ESO) s’ha pogut concretar un horari per tractar de donar cobertura a tot l’alumnat en la majoria de dies.

Així, l’horari d’eixida de Benissanó serà a les 07:40 des de les parades habituals (les mateixes que les de l’EMT) i l’horari de tornada, dependrà del dia:

• Dilluns l’autobús arreplegarà l’alumnat a les 14:00. L’alumnat de 4t de l’ESO i 1r de Bat, que són autoritzats, no tindran servei de transport.
  • Dimarts l’autobús arreplegarà l’alumnat a les 14:00 i a les 15:10 per a l’alumnat que té classe a 7a hora.
  • Dimecres l’autobús arreplegarà l’alumnat a les 14:00 i a les 15:10 per a l’alumnat que té classe a 7a hora.
  • Dijous l’autobús arreplegarà a tot l’alumnat a les 15:10. Els i les alumnes de 1r de l’ESO es quedaran al centre una hora més.
  • Divendres l’autobús arreplegarà a tot l’alumnat a les 14:00.