INFORMACIÓ SORTEIG ALUMNAT 4t ESO, 1r i 2n de Batxillerat

Hui dimarts 7 de juliol la comissió formada per membres del Consell escolar ha revisat la documentació aportada i ha valorat els motius d’exclusió.

Per motius d’organització del centre, tots els grups de 4t d’ESO del curs 21-22 vindran a l’institut pel matí de manera intensiva, per la qual cosa, no cal fer sorteig de 4t d’ESO.

El sorteig de 1r de Batxillerat serà després de la publicació dels admesos en Batxillerat en el nostre centre, és a dir, a finals de juliol. Més endavant concretarem les dates del sorteig i la informació adient.

Pel que fa a 2n de Batxillerat, atenent a les preferències de l’alumnat en la matrícula,

• 2n Batxillerat Científic no cal fer sorteig
    • 2n Batxillerat Humanístic no cal fer sorteig
    • 2n Batxillerat Ciències socials farem el sorteig el dia 13 de juliol a les 12:00. Adjuntem el llistat de l’alumnat que cursarà 2n de Batxillerat Social el curs 21-22.

Les famílies podran fer esmenes a les llistes i reclamar les exclusions fins a les 12 hores del dilluns 12 de juliol. Tant les esmenes con les reclamacions, acompanyades de nova documentació, es poden enviar al següent correu electrònic: docusorteigtorns@iesalbal.es. Si cal estudiar revisar noves exclusions, eixe mateix dia 12 de juliol hi haurà una nova reunió de la comissió del sorteig per a valorar les peticions.

Salutacions.