El Centre

IES N1 LIBERTAS
AnyConv.com__IMG_1976.HEIC_

Un poc d'història

El nostre centre va ser el primer Institut de Batxillerat que es va posar en marxa a la ciutat de Torrevieja.

Naix el 14 de gener de 1971 , en Av Bielsa i Monge, com a secció delegada de l'IB Miguel Hernández d'Alacant, amb uns 240 alumnes i 13 professors.

Al setembre de 1973 passa a ser IB, ja independent, amb uns 500 alumnes.

A causa del continue creixement de Torrevieja, va patir dos ampliacions en 1979 i en 1987.

El desenrotllament desmesurat de la població va fer necessària la instal·lació de 6 aules prefabricades.

El curs 1999/2000 ens traslladem a un nou immoble (on estem actualment) en el Polígon Aigües Noves, construït sobre la base de les exigències que planteja l'Educació Secundaria con 6 línies d'ESO i 3 de Batxillerat.

Actualment (curs 2024/2025) el nostre centre ha crescut considerablement comptant con ensenyaments d'ESO, Batxillerat en dos línies, Formació Professional Bàsica, Cicles de Grau Mitjà (presencial i semipresencial) i Cicles de Grau Superior. Con professors altament implicats, preparats i formats per a la tasca més important que li la forma al nostre alumnat.

Ens caracteritza que som un centre con una gran vocació internacional, com es la nostra ciutat de Torrevieja, ja que comptem con una gran diversitat d'alumnat procedent de tots els racons d'Europa, Àsia i nord d'Àfrica principalment, l'el que ens proporciona una gran riquesa cultural i educativa.

El nostre alumnat somia con l'exemple dels joves europeus, sense fronteres, sense distinció de nacionalitat, ni de llengües…; somie individus responsables, seriosos i solidaris per a construir la societat de hui i, sobretot, la societat de demà. Ells, con el nostre suport i confiança, somie el nostre futur i així seguirem la nostra labor per a construir una societat unida i pròspera.

El Centre

Es tracta d'un edifici envoltat de noves urbanitzacions, prop de les platges de Torrevieja i La Mata entre àmplies zones verdes,
Combina una amplia experiència en l'ensenyament de l'ESO Batxillerat en les modalitats de Ciències i Humanitats i Ciències Socials i en Formació Professional de les famílies d'Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting, con les innovacions educatives i tecnològiques més recents.

• Horari de demà,
  • Proves d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior
  • Formació en centres de treball
  • Intermediació con les empreses per a la busca d'ocupació