BANC DE LLIBRES

LLISTAT DE LLIBRES
I MATERIALS
CURS 24/25
Punxar sobre el curs per a veure el llistat de llibres i materials curse 2023/24

INFORMACIÓ BANC DE LLIBRES 2024/25
ALUMNAT QUE JA HA PARTICIPAT EN EL BANC DE LLIBRES EN EL CURS 2024/25
Requisits per a participar en el curs 2024-2025:
1. Estar matriculat en 3r, 4t, 5é o 6é de primària en el curs 2024-2025.
2. Entregar el lot complet de llibres del curs 2023-2024, abans del 14 de juny de 2024. (excepte els alumnes matriculats en 2n de primària en el curs 23/24).
3. El dia de la reunió individual final, firmar el model “Lliurament de llibres de text i material curricular” (excepte els alumnes matriculats en 2n de primària en el curs 23/24). ESTE ALUMNAT, NO HA DE PRESENTAR SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, JA QUE ES MANTÉ LA CONDICIÓ, SEMPRE QUE COMPLISCA ELS REQUISITS ENUMERATS.
4. Els alumnes que vulguen renunciar a participar en el banc de llibres, han de marcar la casella “Renuncie a participar en el Programa de banc de llibres i faig lliurament dels llibres de text i material curricular que em van ser entregats en règim de préstec en el curs 2023/24” del model “Lliurament de llibres de text i material curricular”.
5. Quan un alumne o alumna es trasllade d’un centre a un altre i siga beneficiària/beneficiari del programa, entregarà els llibres de text en el centre en el que siga baixa.
ALUMNES NOVES MATRÍCULES

1. Emplenar telemàticament la sol·licitud de participació disponible en la web: Sol·licitud de participació en el programa de banc de llibres per part de les FAMÍLIES, de l’alumnat que vulga participar per primera vegada – GVA.ES – Generalitat Valenciana., imprimir, firmar i entregar en el centre abans del 21 de juny de 2024.
2. Les sol·licituds de nova participació es presentaran, en el centre on es trobe matriculat l’alumnat en el curs 2024-2025.
3. Entregar lot complet de llibres en el centre on es va estar matriculat en el curs 2023/24.
XEC-LLIBRE (1r i 2n de primària)
Els alumnes matriculats en 1r i 2n de primària en el curs 24/25 tindran dret a rebre el xec lliure per valor de 160 €. Les famílies hauran d’encarregar els llibres en qualsevol papereria, avisant que seran abonats amb el xec lliure. El centre els informarà de quan poden passar a arreplegar-lo, a través de web família i telegram (possiblement a la fi del mes de juliol).
L’alumnat de 1r matriculat en el curs 24/25 haurà de sol·licitar la seua participació. Enllaç: Sol·licitud de participació en el programa de banc de llibres per part de les FAMÍLIES, de l’alumnat que vulga participar per primera vegada – GVA.ES – Generalitat Valenciana. L’alumnat de 2n, no haurà d’emplenar cap sol·licitud de participació.

PER A FORMAR PART DEL BANC DE LLIBRES SERÀ NECESSARI RESPECTAR LES SEGÜENTS INDICACIONS:

1. Serà obligatori folrar tots els llibres.
  2. El nom de l’alumne/a haurà d’anar en una etiqueta pegada en el propi folre, mai dins del llibre.
  3. Els llibres no poden estar tacats ni trencats. Si falta una pàgina o estan trencades no s’admetrà en el banc de llibres.
  4. No es poden ratllar els llibres, ni doblegar les fulles. En el cas que s’haja de contestar una pregunta, sempre es farà en les llibretes.
  5. Els llibres sempre els custodiarà el centre. L’alumne els tindrà el temps que els utilitze. Quan ja no els necessite es retornaran en el centre.
  6. Si l’alumne cursa baixa al llarg del curs escolar, haurà d’entregar el lot complet de llibres al mestre/a tutor/a.
  7. La família juntament amb l’alumne/a se compromet a fer un bon ús dels llibres de text. En el cas que el material no es retorne en les condicions en les quals van ser entregades, s’haurà de reposar l’exemplar en el banc de llibres, fent-se càrrec del seu cost.
  8. La pèrdua d’un llibre, suposa la reposició d’este exemplar al banc de llibres, corrent el gasto a càrrec de la família.
  9. En cas de lots incomplets, la família haurà de reposar els llibres que falten. En cas contrari, l’alumne/a solo s’emportarà el nombre de llibres que haja deixat.
  10. L’estat del lot dels llibres una vegada retornats es tindrà en compte per al lliurament del lot del pròxim curs.