Associació de Mares i Pares d’Alumnes

El CEIP Forn d´Alcedo compta amb una associació de mares i pares de la qual us convidem que formeu part. En la seua directiva, a la qual també podeu pertànyer si ho desitgeu, dediquem el nostre temps de manera desinteressada a atendre les vostres peticions i gestionar:
• Les activitats extraescolars que els nostres fills realitzen voluntàriament en acabar les classes.
• La roba esportiva (xandall, samarretes, pantalons) que permet que els nostres fills vagen perfectament uniformats i fàcilment identificats en les excursions del col·legi.
• Els tallers de formació i les xarrades informatives con personal alié al centre.
• L’Escola Matinera, que permet conciliar la nostra vida laboral i la cura i entreteniment dels nostres fills de 8.00 a 9.00 hores.
• Les festes de nadal i fi de curs, amb regals i múltiples activitats per a xiquets i majors.
• El disseny i manteniment de la nostra pàgina de Facebook, on s’informa de les activitats que duem a terme.

Tot este treball és en benefici dels nostres fills/as, motiu pel qual us demanem que us associeu a l’A.M.P.A. Amb estes quotes es financen i gestionen diferents activitats, a les quals els nostres fills/as tenen dret i descompte econòmic, si fora el cas, pel fet d’estar associats, tales com:
• Assegurança mèdica.
• Festes de nadal i fi de curs.
• L’excursió més cara organitzada por el col·legi.
• Descomptes en l’adquisició de la roba esportiva.

La quota per pertànyer a l’A.M.P.A, durant el curs acadèmic 2023/24, en funció del nombre de germans que assistisquen al col·legi serà de:
• 1 alumne: 17 Euros.
• 2 alumnes: 22 euros.
• 3 alumnes: 27 euros.
Li recordem que la quota no inclou l’assegurança o assistència mèdica de l’alumne, i que per a poder beneficiar-se d’activitats organitzades per l’Ampa (Escola Matinera, Segur Escolar…) és imprescindible ser soci.

Aquesta quantitat ha de ser ingressada abans del 30 de setembre de 2023, en el compte de CAIXA POPULAR número ES96/3159/0011/16/2335311714, indicant en el CONCEPTE: el nom i el curs del xiquet/a. (ÉS MOLT IMPORTANT EMPLENAR ESTE APARTAT PER A PODER IDENTIFICAR ELS PAGAMENTS DE CADA FAMÍLIA).

Per a qualsevol aclariment, no dubteu a posar-vos contacte amb la directiva de l’Ampa, el nostre correu electrònic: ampahornodealcedo@hotmail.com.

Atentament:
La Directiva.