RADIO EN LA ESCUELA / RÀDIO A L´ESCOLA
Se ha puesto en marcha el proyecto de radio escolar con emisiones diarias por megafonía. La participación de los distintos cursos se realizará de manera sucesiva, permitiendo que todo el alumnado forme parte de esta experiencia. ¡Afrontamos este proyecto con mucha ilusión! Haciendo CLICK en la imagen podréis escuchar nuestro programa / S’ha posat en marxa el projecte de ràdio escolar amb emissions diàries per megafonia. La participació dels diferents cursos es realitzarà de manera successiva, permetent que tot l’alumnat forme part d’esta experiència. Afrontem este projecte amb molta il·lusió! Fent CLICK a la imatge podreu escoltar el nostre programa.


PROJECTE 50/50
ESCOLA ARTS
Per a finalitzar el curs, l’alumnat de 3r i 4t han representat l’obra de teatre que han preparant aquest curs a través del projecte escola teatre.
En dos dies i passes diferents ho han donat tot tant a les seues famílies com a la resta de companys de l’escola.
Enhorabona amics i amigues, ho heu fet genial!



El Projecte Educatiu 50/50 és una iniciativa subvencionada per l’Ajuntament que consistix a dur a terme mesures de foment de l’estalvi i eficiència energètica que donen com a resultat un menor gasto en els consums d’energia i aigua potable dels col·legis. Així, el 50% dels diners estalviats per cada centre es retorna en els col·legis perquè el destinen a la finalitat que cada centre considere més convenient i l’altre 50%, l’Ajuntament l’invertix per a adopció de mesures d’estalvi energètic a les escoles.

Escolarts Escola dansa és un projecte educatiu lligat a la dinamització de l’expressió artística musical i escènica, que consistix en l’aprenentatge i la interpretació individual i col·lectiva de coreografies creades a propòsit per al projecte educatiu, les quals es posaran a la disposició dels centres que participen en el projecte.


Punxa per a veure el vídeo
L’Escola fa teatre és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme i al desenvolupament de l’expressió artística, més concretament, al foment de l’art dramàtic i la representació d’obres teatrals. Este projecte forma part d’Escolarts, conjuntament amb L’Escola canta, L’Escola dansa i L’Escola fa ràdio.




PROJECTE ANUAL 25/26: ” HI HAVIA UNA VEGADA”




