Projectes Erasmus+

Des del curs 2019-2020, l’IES Ferran III va entrar a formar part del Consorci de l’IES Simarro (Xativa), amb la intenció d’incloure als nostres alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà “Sistemes Microinformàtics i Xarxes“, en el projecte ERASMUS +. En el curs 2022-2023 s’amplia al Cicle Formatiu de Grau Mitjà “Instal·lacions Electrotècniques i Automatismes“.

Dins del Pla d’Actuació per a la Millora de l’IES Ferran III, se’ls ofereix als nostres alumnes de 2n CFGM la possibilitat de participar en aquest projecte, al qual només tenen accés molt pocs alumnes de tota Espanya.

El projecte consisteix en la realització d’una part del mòdul de Formació en Centres de Treball (FCTs), en empreses de l’estranger, amb l’objectiu de millorar el seu nivell en idiomes estrangers, millorar les perspectives laborals i ampliar el seu desenvolupament personal i la seua participació en la societat.

• El programa està dotat d’una beca per a la mobilitat que inclou:
        – Transport anada i volta des de l’origen (València) fins a la destinació.
        – Allotjament en residència d’estudiants durant les 4 setmanes que dura l’estada.
        – Assignació econòmica per a despeses de manutenció, suficients per a garantir la seua alimentació diària.
        – Assistència mèdica tant en Hospitals Públics com privats.
        – Un tutor 24h per a ajudar-los davant qualsevol problema o dubte durant l’estada al país de destinació
        – Un tutor acompanyant a l’anada i a la volta encarregat de comprovar que tot està correcte quant a l’allotjament i empresa assignada.

En el procés de baremació, es tenen en compte la nota de l’expedient acadèmic, així com títols oficials d’idiomes, per la qual cosa animem als nostres alumnes interessats, a esforçar-se al màxim des de 1ºCFGM.