El dimarts 21 d’abril de 2026, a les 17:00h, els grups de FIPA1 i FIPA2 van realitzar, junt amb les seues tutores Marta i Paqui, una visita guiada al Museu de l’Arròs. L’objectiu de l’activitat era apropar l’alumnat a la importància de l’arròs en l’economia i la cultura valenciana.
Durant la visita, la guia va explicar les diferents fases del cultiu i les característiques dels camps d’arròs, oferint una visió completa d’un dels productes més emblemàtics del nostre territori. A més, l’alumnat va poder contemplar les antigues instal·lacions industrials, amb la maquinària i les eines originals, que fins i tot van ser posades en marxa per fer una demostració en directe.

L’alumnat va mostrar una gran atenció i interès al llarg de tota la visita, i la valoració general de l’activitat ha sigut molt positiva i enriquidora. Una experiència que ha fomentat la curiositat per conéixer i valorar el Patrimoni Valencià.
