Web Família

App de la Conselleria d'Educació

WEB FAMÍLIA

QUE ÉS WEB FAMÍLIA?

És la web des de la qual tot l'alumnat major d'edat i en el cas dels menors, els pares/mares o els tutors legals, poden consultar les notes, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d'avaluacions i els missatges que tant el centre com els docents desitgen fer arribar per esta via de comunicació.

Web Família permet també a tot l'alumnat i a les seues famílies establir contacte amb el professorat i amb el centre.

Important! Totes les absències del professorat es comunicaran a través de Web Família. Per la qual cosa, és recomanable configurar les notificacions de manera automàtica perquè arriben al correu electrònic personal, consulta les instruccions a continuació en preguntes freqüents..

COM SOL·LICITAR LA CONTRASENYA PER A ACCEDIR A WEB FAMÍLIA?

Si has sigut alumne/a oficial del curs immediatament anterior a l'actual, podràs accedir amb la mateixa contrasenya que utilitzaves.

Si necessites sol·licitar la contrasenya d'accés, hauràs de fer-ho a través del següent formulari:

ACCEDIX A WEB FAMÍLIA DES DE ACÍ:

Accés des del navegador:

Descàrrega l'aplicació per a mòbil:

App per IOS / App per Android

PREGUNTES FREQÜENTS: