MATRÍCULA CURS 2024/2025

EOI XÀTIVA - SECCIONS d'ENGUERA i AYORA

Primer període d'admissió - Juny 2024

IMPORTANT! Abans de continuar amb la tramitació de la matrícula, consulta aquesta informació: instruccions de matrícula, requisits d'accés, documentació necessària, prova de nivell, oferta de grups i horaris, alumnat Pialp, etc..

TRAMITA LA TEUA MATRÍCULA DES D'ACÍ

EL PROCEDIMENT DE  MATRÍCULA CONSTA DE 3 PASSOS:

Flecha

1er Pas - PROCÉS TELEMÀTIC D'ADMISSIÓ

Termini des de les 12.00h del 17 de juny fins les 23.59h del 2 de juliol

Has de sol·licitar l'admissió a través de la Secretaria Digital: ahí es tria idioma, nivell, horari i EOI.

>>Manual d'ajuda<<

2on Pas - ADJUDICACIÓ DE VACANTS

10 de juliol

Has d'accedir a la Secretaria Digital per a  comprovar si t'han adjudicat una plaça. Si és així, hauràs de generar i pagar la taxa de matrícula des de la mateixa Secretaria Digital.

En generar-te la taxa has de tindre en compte si eres alumnat repetidor, si has de pagar obertura d'expedient, o si gaudeixes de bonificacions o exempcions. L'import a pagar és diferent en cada cas.

Consulta l'import de les taxes ací.

>>Manual d'ajuda<<

3er Pas - MATRÍCULA FINAL

Termini de l'11 al 30 de juliol

Si t'han adjudicat una vacant, has de formalitzar la matrícula.

En les dates establides, has d'entregar o enviar la taxa pagada i la documentació pertinent.

Les instruccions per a formalitzar la matrícula es publicaran pròximament.

Setembre 2024 - Segon període d'admissió i matrícula

Del 2 al 10 de setembre:

• Formalització de matrícula de l'alumnat amb incidències en l’assistent telemàtic i/o formalització de la matrícula del primer període.
  • Matrícula de persones en llista d’espera de l’adjudicació del dia 10 de juliol

Del 13 al 17 de setembre:

Obertura de l'assistent telemàtic per a sol·licitar l'admissió en el segon període extraordinari de matrícula des de les 12.00 hores del dia 13 de setembre i fins a les 23.59 hores del dia 17 de setembre de 2024.

No vols que se't passe el segon període de matrícula?

Registra't en el formulari i rebràs un avís quan s'òbriga el segon període d'admissió.

icon-1549619_1920

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.