A l'EOI Xàtiva hem organitzat un concurs telemàtic inspirat en el calendari d'advent en el qual tot l'alumnat podeu participar. Inclús amb la possibilitat de guanyar un premi!

Qui pot participar?  Tot l'alumnat de l'EOI Xàtiva i les seccions d'Ontinyent i Ayora, matriculat a un grup de qualsevol nivell d'algun dels quatre idiomes que oferim durant el curs 2021-2022.

Quan tindrà lloc? De l'1 al 21 de desembre.

On? A través de la plataforma Aules, dins del curs "Informació general a l'alumnat"

De què es tracta? Cada dia, s'obrirà un qüestionari amb una pregunta de temàtica nadalenca en un dels quatre idiomes que oferim a l'escola. S'ha de respondre en el mateix idioma en que s'ha formulat la pregunta. Les preguntes romandran obertes durant 24 hores (de les 00:01 fins a les 23:59 del mateix dia). Una vegada entreu al qüestionari, tindreu 45 segons per a respondre correctament la pregunta.

Qui guanya? La persona que encerte més preguntes. El guanyador s'anunciarà el dia 22 de desembre a l'escola. En cas d'empat, hi haurà una prova extraordinària el dia 22.

Quin és el premi? Un fantàstic lot de material educatiu en tots els idiomes.

Com accedir a Aules

Consulta-ho ací