ACTIVITATS CULTURALS PER LA SETMANA EDUCADORA A ONTINYENT

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Ciutats Educadores el 30 de novembre, l'Escola Oficial d'Idiomes de Xàtiva-Ontinyent, en col·laboració amb la regidoria d'Educació de l'Ajuntament d'Ontinyent, ha organitzat una sèrie d'activitats a les quals tenim el plaer de convidar-vos i que estan obertes al públic en general.

Arranquem dimarts 23 de novembre a les 17h amb una xarrada en línia i en anglés sobre Escòcia: Scotland-Fàilte gu Alba! Welcome to Scotland. En breu us facilitarem l'enllaç a la reunió.

Continuem dimecres 24 amb una tertúlia-Stammtisch en alemany amb convidats especials. L'activitat està destinada a persones que tinguen coneixements intermedis de l'idioma i es realitzarà al pub Irish Kells d'Ontinyent a les 20h.

Finalment, tindrem el plaer d'escoltar de primera mà a Guillem Llin, qui a partir del seu llibre "César Orquín Serra: "El anarquista que salvó a 300 españoles en Mauthausen", ens parlarà de la importància de saber idiomes. La conferència tindrà lloc dilluns 29 a l'IES Pou Clar a les 19h.

Us animem a tots i totes a participar i a disfrutar de totes i cadascuna de les activitats.

Poster Activitats Ontinyent