DEVOLUCIÓ DE TAXES

MOTIUS PER A SOL·LICITAR LA DEVOLUCIÓ D'UNA TAXA

  • Pagar una taxa equivocada per error.
  • Pagar matrícula normal si es té dret a la matrícula bonificada.
  • Per concessió de beca per part del Ministeri d'Educació.
  • Renúncia en període de matrícula (fins al 16/10/2023) sempre que no s'haja assistit a classe.

COM REALITZAR EL TRÀMIT

1. Sol·licitud de renúncia al curs fins el 16 d'octubre:

L'imprés de renúncia és un formulari autoemplenable i ha d'estar degudament emplenat i signat: Sol·licitud de renúncia. S'ha d'enviar per correu electrònica amb assumpte: Renúncia a: 46031325.tramits@edu.gva.es.

Si el motiu és la renúncia al curs en el període de matrícula: primer s'envia la sol·licitud de renúncia a la secretaria del l'EOI, indicant també que se sol·licitarà devolució de taxes, i després es realitza la sol·licitud de devolució de les taxes telemàticament en la pàgina de Conselleria que indiquem a continuació.

Si la sol·licitud de devolució es deu a una taxa pagada per error, per favor, aviseu a la secretaria que aneu a fer el tràmit de sol·licitud de devolució i adjunteu per favor còpia del justificant de pagament. 46031325.tramits@edu.gva.es

2. Sol·licitud de devolució.

La sol·licitud de devolució d'una taxa és un tràmit que ha de fer la persona interessada mitjançant certificat digital o Clau PIN. En el següent enllaç trobareu tota la informació.

https://eoi.gva.es/es/impresos-i-taxes-d-idiomes

Molt important: en la documentació que s'ha d'aportar en el tràmit telemàtic cal indicar la motivació en la qual es basa la sol·licitud, per a això s'emplenarà i adjuntarà el següent document: Annex al model 756

El procediment de devolució té una durada aproximada de més d'un any i no depén de la secretaria de l'EOI.