Certificats acadèmics oficials

Què és un certificat acadèmic i quan es pot sol·licitar?

Es el document oficial que certifica el teu expedient acadèmic personal. Es pot sol·licitar en qualsevol moment del curs acadèmic, però sempre després de la publicació de les notes definitives. Es pot emetre un certificat del vostre expedient, un certificat del curs o un certificat PUC de les notes obtingudes en una prova PUC.

A la nostra escola sols podem emetre certificats a l’alumnat oficial que ha estat matriculat a partir del curs 2022/23. Per a obtindre certificats de cursos superats en anys anteriors, haureu de dirigir-vos a les webs de l’EOI corresponent. Els certificats per a cursos superats quan érem una Secció de Xàtiva, els haureu de sol·licitar allí. Trobareu la informació en la web de l’EOI de Xàtiva.

Enllaç a la Taxa

No cal que ompliu el 046 ja que des de maig el certificat acadèmic és gratuït.

Per sol·licitar un certificat acadèmic envieu un correu amb el vostre NOM, DNI, IDIOMES, NIVELL, i ANY, indicant quin tipus de certificat necessiteu i si voleu que us l’enviem per correu electrònic o venir a recollir-lo en persona a: 46031325.tramits+certificats@edu.gva.es

Taxa

Preu de la taxa: 0€