
PLA D’EMERGÈNCIA
Pla d’emergència (informació per a alumnat i visitants)
Avisar al personal del centre o al professor més pròxim en cas de descobrir qualsevol situació d’emergència, especialment un incendi o una possible fuga de gas. En cas d’evacuació:
- Si quan sona l’alarma es troben fora de l’aula, però en la mateixa planta, hauran d’entrar immediatament a l’aula.
- Si quan sona l’alarma es troben en una planta diferent, hauran d’acudir a l’aula més pròxima i incorporar-se al grup. Quan arriben al punt de concentració, hauran de buscar al grup de la seua classe i incorporar-se a ell.
- Hauran de deixar els objectes personals i evacuar l’aula amb tranquil·litat, ràpidament però sense córrer i sense tornar arrere per cap raó.
- Hauran de col·locar-se en fila índia, darrere del professor o professora, que actuarà com a guia.
En cas de confinament:
- Hauran d’entrar en el centre si es troben fora.
- Hauran d’acudir a l’aula si quan sona l’alarma estan fora.
- Hauran de col·locar-se en fila índia, darrere del professor o professora, que actuarà com a guia, si han de confinar-se en una zona del centre que no siga la seua aula.