Premiats al Concurs de Treballs d’Investigació Nacional

TRIPLE ENHORABONA!!! PRIMER PREMI I DOS MENCIONS D’HONOR EXTRAORDINÀRIES AL CONCURS DE TREBALLS D’INVESTIGACIÓ NACIONAL «ES DE LIBRO»

Les nostres alumnes de segon de batxille rat Sheila Donate, Ana Morant i Celia Carbonell tutoritzades pel professor Manuel Mota han guanyat el primer premi de la categoria de treballs científics de batxillerat amb el seu treball d’investigació «El VPH: la enfermedad de transmisión sexual más común y menos conocida». El pròxim 15 de juny, CEDRE, reunirà a tots els equips guanyadors a la Biblioteca Nacional d’Espanya (BNE) a Madrid, on tindrà lloc l’acte de lliurament de premis del certamen.

Tanmateix han rebut menció d’honor extraordinària:

– El treball «La literatura inglesa desde una perspectiva feminista y femenina» realitzat per les alumnes Sara Gabriela Cutui i Amparo San Lorenzo i dirigit per la professora Isabel Salvador.

– I el treball «La musicoteràpia en els infants amb TEA» presentat per les alumnes Sofía Blazhkevych, Nerea Busquiel i Aina Cascos i dirigit per la professora Marga Máñez.

«Es de libro», és un programa per a joves investigadors promogut pel Centre Espanyol de Drets Reprogràfics (CEDRE), dirigit a alumnes d’ESO, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Batxillerat que fomenta hàbits investigadors responsables amb la propietat intel·lectual entre els estudiants. En conseqüència, impulsa el respecte als drets d’autor en l’entorn digital i el desenvolupament d’investigacions originals a través del treball en equip.

En aquesta XVII edició del seu concurs nacional de treballs escolars, «Si eres original, eres de libro», el jurat, ha fallat en favor de les investigacions realitzades per les nostres alumnes d’entre les 192 investigacions presentades al concurs.

Des del centre volem donar l’enhorabona tant a les alumnes com al professorat que han dirigit aquest treballs emmarcats dins del nostre «Programa d’Alt rendiment», reconegut un any més com a Projecte d’Innovació i Investigació Educativa per la Conselleria d’Educació.

Enllaços: http://www.esdelibro.es/