Elecció de matèries per a ESO i Batxillerat 2024-25

Molt important: l’elecció de matèries d’ESO i Batxillerat per al pròxim curs es realitza online.

El procediment per a l’elecció de matèries per part de l’alumnat es tancarà divendres 7 de juny de 2024.

MOLT IMPORTANT: L’elecció de matèries no és la matrícula, que haurà de presentar-se presencialment al centre en el dia i horari que vos siga assignat.

Per a l’alumnat nou, i per a l’alumnat del centre que haja oblidat escollir assignatures per al pròxim curs, els formularis es tornaran a obrir durant el període de matrícula. El formulari es pot contestar des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil.

Per a accedir als formularis haureu d’identificar-vos amb l’identitat digital de l’alumnat (el correu i la contrasenya del correu oficial d’Outlook).
Si no recordeu la contrasenya, podeu recuperar-la seguint estes instruccions.

Actualització: l’alumnat de nova incorporació o qui no haja enviat les seues preferències dins del termini establert pot accedir al formulari corresponent sense necessitat d’emprar la seua identitat digital. Les vostres preferències no seran tingudes en compte per a dissenyar l’oferta educativa del centre, però si per a assignar-vos matèries.

Tots els formularis són bilingües. En la part superior podeu escollir Valencià (Espanya) o Español (España, Alfabetización internacional).

Ací podeu trobar els enllaços per a accedir als formularis dels diferents cursos:

Batxillerat

Si finalitzeu 4t ESO i no teniu clas si vos matriculareu en Batxillerat el pròxim curs, és preferible que ompliu el formulari. No perdeu res i vos assegureu de no perdre la prioritat a l’hora d’escollir assignatures.