Projecte de coordinació horaria entre el Conservatori Professional Municipal i l’IES Enric Valor

El Conservatori Professional de Música de Silla junt a l’IES Enric Valor han donat un pas significatiu en el seu compromís amb l’educació musical en signar un conveni de coordinació horària per al nou curs. Aquesta col·laboració permetrà, a l’alumnat del conservatori matriculat a l’institut que convalida matèries, accedir a una educació musical més eficient.

Un dels aspectes més destacats d’aquest acord és la possibilitat que ofereix a l’alumnat del conservatori de realitzar assignatures de música, com ara piano complementari, trompeta, violí i flauta, directament a les instal·lacions de l’IES Enric Valor. Aquest conveni representa una gran oportunitat per als nostres alumnes, ja que els permet aprofitar al màxim el seu temps. La música és una part essencial de l’educació, i aquesta col·laboració assegura que els nostres estudiants tinguen un accés més còmode i efectiu a la seua formació musical.