IX Lectura pública dels treballs d’investigació de Batxillerat

El passat dimecres 18 de gener va tindre lloc la lectura pública dels treballs d’investigació de Batxillerat, dins del projecte d’investigació i innovació educativa “Valora’t! Empoderem l’Alumnat”, reconegut per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

En esta novena edició, es presentaren quatre treballs, realitzats al llarg de la etapa de Batxillerat per les alumnes participants:

• “El VPH: La enfermedad de transmisión sexual más común y menos conocida”.
    Celia Carbonell, Sheila Donate i Ana Morant.
    Tutor: Manuel Mota.
  • “La literatura inglesa desde una perspectiva feminista y femenina”.
    Sara Cutui i Amparo San Lorenzo.
    Tutora: Isabel Salvador.
  • “La musicoteràpia en els infants amb TEA”.
    Sofía Blazhkevich, Nerea Busquiel i Aina Cascos.
    Tutora: Marga Máñez.
  • “Inclusión y acoso escolar: Una investigación sobre la motivación humana”.
    María Bolumar, Lidia de Amo i Lucía Fandos.
    Tutor: Javier Ruiz.

Des d’ací volem felicitar tot l’alumnat participant per la gran qualitat dels treballs presentats i per l’excel·lent presentació i defensa dels treballs davant del tribunal avaluador.