Instal·lacions

El nostre Centre consta de quatre construccions diferenciades:

Menjador escolar, ubicat a la part de darrere de l'escola, amb capacitat per a 100 comensals. Disposa de cuina pròpia, compartida amb l'Escoleta Infantil. L'Ajuntament també ha habilitat el menjador de l'escoleta per a que puga dinar l'alumnat d'infantil i els torns de menjador vagen més lleugers.

Edifici d'Educació Infantil, format per 2 aules destinades aules d'infantil, dos banys i una xicoteta tutoria utilitzada per a logopèdia, religió, desdoblaments, atenció educativa i pedagogia terapèutica.

Aula prefabricada (darrere de l'edifici de Primària), destinada a l'aula de 3 anys i que compta amb banys habilitats dins del barracó.

Edifici principal, format per:

* Planta baixa on se situen les dependències administratives (direcció i secretaria) i quatre aules destinades a biblioteca, educació especial i audició i llenguatge, informàtica (habilitada també per a música) i aula d'infantil. També hi trobem la sala de mestres, un despatx menut per a l'AFA, sala de reprografia/consergeria i dos espais habilitats com a magatzem per a materials i altres per a neteja. Destaca la presència d'un hemicicle en forma d'amfiteatre que fa la funció de saló d'actes.

* Primera planta amb quatre aules per a les tutories de 1r, 2n i 3r. Els banys es troben en els entresòls de les escales d'accés a cada planta.

* Segona planta on trobem les tutories de 4t, 5é i 6é de primària.

A més dels volums coberts, el centre disposa d'una pista esportiva múltiple on es practiquen diferents esports en temps escolar i una àmplia zona de pati sense asfaltar envoltant l'edifici principal, on també tenim l’Hort Escolar, les dos zones de jocs amb gronxadors i la zona de Granja. En la part frontal de l'escola hi trobem un pati per a Educació Infantil amb zona amb gronxadors i jocs de construccions, areners i una altra zona coberta que funciona com a pati amb taules de pícnic i experimentació i l'entrada principal.

Aquestes instal·lacions són insuficients, ja que cada volta hi ha més matrícula, l'escola no para de créixer i estem vent any rere any com ens van eliminant aules, que utilitzàvem per a portar a terme molts Projectes de l'escola, per a així poder habilitar noves aules d'Infantil.

A més aquest curs 2020-2021, al mes de març la Conselleria portarà a terme el canvi de les finestres de tot el centre, ja que estaven molt deteriorades i en mal estat.

Per aquest motiu, l'Ajuntament s'ha adherit al Pla Edificant per poder portar a terme aquesta millora i poder recuperar les aules perdudes. Dins del Pla s'inclou la construcció d'un edifici de 6 aules per a Infantil, ampliació de menjador i cuina, millora del pati, plantació d'arbres, estors per a les aules i moltes més millores que desitgem arriben molt prompte.

El futur de la nostra escola: