Acompanyament emocional ❤️

BIBLIOGRAFÍA EDUCACIÓN EMOCIONAL Y TRAUMA.pdf

Totes les emocions tenen el seu valor i la seua funció, i ben gestionades, són clau per a la supervivència i la salut, l’aprenentatge i la relació amb el món i les persones que ens envolten. Aprendre a regular-les, és un dels objectius de l’Educació Emocional i aprendre a acompanyar-les, també.

Les emocions ens mouen i, com passa amb l’energia, ni es creen, ni es destrueixen, es transformen. A vegades, per modular-ne la intensitat i ajustar-se millor a l’estímul que les ha originat o també, per fer-les més suportables a l’hora de transitar-les. D’altres, quan deixen de ser-nos útils i/o han assolit la seua funció, les donem per superades donant pas a una nova emoció, adequada a les noves circumstàncies. Amb un bon acompanyament que ens recolze i/o ens faça de guia, és més fàcil, i ens aporta estratègies i nous aprenentatges.

Què és el més importat a l’hora de fer l’acompanyament emocional als xiquets/es? (Reflexió de Miriam Tirado, autora de llibres com el fil invisible, tinc un volcà, fins l’infinit anar i tornar, els mil colors del fil invisible, tinc un volcà i no vull respirar, sensibles…)

ACOMPANYAMENT DEL DOL

Bibliografia general sobre duelo.pdf

GUÍA SOBRE EL DUELO.pdf

LA POR

CONTE: JUAN SIN MIEDO

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies