BIBLIOGRAFÍA EDUCACIÓN EMOCIONAL Y TRAUMA.pdf
Totes les emocions tenen el seu valor i la seua funció, i ben gestionades, són clau per a la supervivència i la salut, l’aprenentatge i la relació amb el món i les persones que ens envolten. Aprendre a regular-les, és un dels objectius de l’Educació Emocional i aprendre a acompanyar-les, també.
Les emocions ens mouen i, com passa amb l’energia, ni es creen, ni es destrueixen, es transformen. A vegades, per modular-ne la intensitat i ajustar-se millor a l’estímul que les ha originat o també, per fer-les més suportables a l’hora de transitar-les. D’altres, quan deixen de ser-nos útils i/o han assolit la seua funció, les donem per superades donant pas a una nova emoció, adequada a les noves circumstàncies. Amb un bon acompanyament que ens recolze i/o ens faça de guia, és més fàcil, i ens aporta estratègies i nous aprenentatges.
ACOMPANYAMENT DEL DOL
Bibliografia general sobre duelo.pdf
LA POR