1ª Reunió Comissió Mixta Projecte Acord

Dimarts 27 de febrer va tindre lloc la 1ª reunió de la Comissió mixta de divulgació del Projecte Acord formada per:

• 2 Investigadores de la Universitat Jaume I de Castelló (Patri i Sara)
  • 3 mares (Amparo, Laura i Cristina)
  • 2 alumnes representants de l'alumnat al Consell (Rubén i Paula)
  • 1 representant de l'Ajuntament (Jaume: alcalde i regidor d'Educació)
  • 5 mestres de l'equip impulsor del centre (Bárbara, Bernat, Pau, Laura i Elena)

Va ser una sessió molt enriquidora on es va fer una presentació del Projecte Acord i de què és divulgar i com anem a portar a terme aquesta divulgació (canals, llenguatge, temporalització, a qui anirà dirigida...)

Per últim, vam establir els següents passos a seguir i una Jornada de Portes Obertes en el teatret d'Alfara per a presentar el projecte Acord a la comunitat educativa i al poble. Aquesta serà el Dijous 23 de maig a les 17:30h.

A continuació, podeu veure algunes fotos d'aquesta sessió:

1ª SESSIÓ 27-02-24