CURS COMPOSTATGE

FORMACIÓ COMPOSTATGE

Hui part del nostre professorat ha fet la formació en Compostatge, gràcies a l’Ajuntament d’Alfara del Patriarca, la Mancomunitat del Carraixet i Tetma. Ha estat una formació molt profitosa.

Ens han ensenyat com compostar i com utilitzar la COMPOSTERA que el nostre centre tindrà per al curs 2021-2022 dins del Projecte de l’Hort Escolar i del Projecte de Medi Ambient i Sostenibilitat.

Una bona adquisició per a seguir treballant per un futur món millor i fer conscient al nostre alumnat de la importància de donar un nou ús als residus orgànics. Un projecte molt bonic que farem realitat el curs que ve.

Adjuntem la guia de compostatge per a que les famílies també pugueu acompanyar des de casa aquest nou projecte:

GUIA COMPOSTATGE

Adjuntem la foto del professorat en la formació. Mª Jesús, la formadora ha estat molt clara en allò més important i que hem de tindre en compte per a que el compostatge funcione.