MARATÓN AL COLE

MARATÓN AL COLE CURS 2019-2020

GALA D'ENTREGA DE PREMIS DELS CONCURSOS DE DIBUIX I LITERATURA

Aquest curs, el dissabte 30 de novembre va tindre lloc l'entrega de premis dels concursos de primària de dibuix i literatura del Maratón al cole. El lloc ha estat al Passeig l'Albereda a la Ciutat de les Arts i les Ciències i els nostres alumnes vam rebre els seus reconeixements. La participació dels nostres alumnes de l'escola va ser nombrosa i per això cal felicitar a tots /es pels seus dibuixos i redaccions, però hui en especial als seleccionats i guanyadors/es.
Moltes felicitats als nostres finalistes seleccionats:
  • Nicolás Fernández pel seu diploma de finalista del concurs de dibuix del 1r cicle.

• Mateo Lamirán pel seu diploma de finalista del concurs de dibuix del 2n cicle.

• Ismael Zaimi pel seu diploma de finalista del concurs de dibuix del 3r cicle.

• Lucía del Carmen Segura per estar entre els 5 últims finalistes del premi de literatura del 3r cicle.