PLA DIRECTOR DE COEDUCACIÓ

El Centre col·labora estretament amb la Delegació del Govern de la Comunitat Valenciana amb les diferents xarrades que ofereixen cada any al nostre alumnat de 5é i 6é de Primària.

Aquestes xarrades són del «PLA DIRECTOR PER A LA CONVIVÈNCIA I MILLORA DE LA SEGURETAT EN ELS CENTRES EDUCATIUS I ELS SEUS ENTORNS» i són impartides per Guàrdies Civils especialitzats en el tema que nosaltres escollim. Es fa una xarrada per als alumnes en horari escolar i altra per a les famílies, per la vesprada.

Enguany hem escollit el tema «Assetjament Escolar i xarxes socials» que tant important creiem per a que l'alumnat més major siga conscient del mal que es pot arribar a fer, sent o no conscient.

La xarrada a famílies va ser realitzada pel Guàrdia Civil, Óscar, de la Comandància de Guàrdia Civil de Sagunt i que va fer una xarrada molt completa i interessant. A continuació vos mostrem dos materials que ens ha proporcionat i que ens ha fet arribar per a les famílies interessades. Gràcies per la seua ajuda i col·laboració.

POWER POINT XARXES SOCIALS I ASSETJAMENT ESCOLAR (Font: Óscar, Guàrdia Civil de la Comandància de Sagunt)

Contracte Internet Famílies

Aquest material ens l'han proporcionat a l'escola per a ús intern, no es podrà distribuir per cap persona fora d'aquest mitjà.