Robòtica a l’aula

Per què la Robòtica a l'aula? Sobre açò s'han escrit un munt de llibres i s'han realitzat infinitat de ponències i experiències. Podem adduir per exemple que treballar la Robòtica aprofita per a:

• Formular problemes que per a la seva resolució necessiten l’ús de l’ordinador i altres eines.
  • Organitzar i analitzar lògicament la informació i automatitzar el pensament algorítmic, és a dir la capacitat d’establir seqüències ordenades de passos per a arribar a la solució.
  • Representar la informació a través d’abstraccions amb models i simulacions.
  • Identificar, analitzar i implementar possibles solucions amb l’objectiu d’obtindre lacombinació més efectiva i eficient de passos i recursos.
  • Generalitzar i transferir el procés de resolució a altres situacions de la realitat.

Per si algú no se n'havia adonat, estos temps de COVID 19 ens han fet palés que la tecnologia ja no és una opció a triar. La tecnologia hi és present en tots els àmbits de la nostra vida, eixa és la raó per la qual des de l'escola, amb l'objectiu d'afavorir el futur del nostre alumnat, pensem que l'educació en Robòtica és una eina essencial per al seu desenvolupament.

IMG_20201119_102943
IMG_20201119_101651