Música en got o tassa?

Esta proposta està dirigida principalment a l'alumnat de 1r a 3r, tot i que qualsevol alumne/a de l'escola pot realitzar-la.....això sí, sense trencar res.

La qüestió ja la parlàrem en algun grup just abans de la interrupció del nostre enemic COVID-19, què fa que uns sons siguen aguts i altres greus? Ho veiérem amb unes gomes d'una carpeta: la grandària d'allò que vibra.

Ara ho podeu comprovar amb unes copes i aigua. Segons la quantitat de líquid que tinga el recipient el so que emeta serà més agut o més greu, ja que l'aigua no deixa vibrar tot el got.

Joan Tamarit ens fa una  mostra.

A vore si ho feu i ens envieu una gravació.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies