El virus STOP MOTION

Quan va arribar el virus a 5é i 6é estàvem acabant de fer una pel·lícula utilitzant STOP MOTION, de fet, arribàrem a gravar-ne ja dos.

Una pel·lícula en STOP MOTION (baix teniu exemples) consistix en fer un seguit de fotos a un objecte o dibuix i canviar un element en cada fotografia. Una vegada totes juntes dóna una sensació de moviment i continuïtat.

Esta activitat està dirigida a l'alumnat de 4t a 6é de primària. Ara bé, cal una miqueta de preparació i tindre en compte els següents punts.

1. Cal utilitzar el teléfon mòbil o la tauleta i instal·lar una aplicació. Heu de demanar permís als pares i les mares per fer-ho.
  2. No cal pagar per l'aplicació.
  3. Penseu bé abans de posar-se a fotografiar, l'alumnat de 5é i 6é ja ho sap, el que costa és tindre clar què aem a fotografiar.
  4. Fotografies sempre en horitzontal.
  5. Poseu el mòbil o la tauleta en un lloc fix i amb bona llum, si el teniu a les mans sempre es mouen.
  6. A ser possible no utilitzeu bafarades, si ho feu tingueu en compte que les frases vagen afegint paraules a poc a poc, així dóna temps de llegir-les.

L'explicació sembla molt complicada, però si veieu els exemples ho entendreu més fàcilment. Vos proposem que feu una pel·liculeta sobre el virus, a vore què se vos ocorre.

Esperem les vostres pel·lícules, envieu-les al 626241753.

Com instal·lar i utilitzar STOP MOTION

Exemple 1