Explicacions del mestre de Música per a 3r, 4t 5é i 6é

Bona vesprada a totes i tots. Espere que vos trobeu bé  vosaltres i les vostres famílies també.

Ací vos adjunte una sèrie de propostes per tal d'afrontar aquesta situació de la millor manera possible.

Com tots i totes sabeu, l'àrea de Música és una àrea eminentment pràctica, així doncs, el treball a distància es fa un poc complicat però no impossible. Anem a establir unes pautes per a que les acomplisca qui puga, òbviament NO SÓN OBLIGATÒRIES però sí molt recomanables.

Tots els cursos de 3r a 6é ja teniu penjada una entrada a la web amb una peça instrumental i podeu anar practicant en casa utilitzant els vídeos que he penjat amb eixe objectiu. Les persones que s'ho hagen estudiat i vulguen ser avaluades poden gravar-se tocant la flauta en un vídeo i enviar-lo al 626241753. A l'igual que fem a classe haureu de fer l'autoavaluació, és a dir, posar-vos nota (ja sabeu.. pense que em mereix un....). Eixa nota vos la guardaré per a la 3a avaluació. Les persones que no ho facen ho  hauran de fer quan tornem a escola.

Quan envieu el vídeo al número de telèfon rebreu resposta a través de la WEB FAMÍLIA, mai s'utilitzarà eixe número per comunicar-se amb el mestre. En cas de voler comunicar-me alguna cosa heu d'utilitzar la WEB FAMÍLIA.

Si alguna persona es va deixar la flauta a l'escola i vol arreplegar-la ha d'enviar un correu al 46001047@gva.es sol·licitant-ho. Quan sapiguem tota la gent que vol arreplegar-la gestionarem l'assumpte.