Novetats

Infografia_AvDi_2024_2025

XXXVI TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ A LLOCNOU DE SANT JERONI

PRESENTACIÓ

L’Ajuntament de Llocnou de Sant Jeroni, el CRA Riu Vernissa i la Coordinadora Safor-Valldigna pel Valencià, es complauen a convidar-vos a l’acte:

Presentació de la XXXVI Trobada d’Escoles en Valencià Safor-Valldigna, que tindrà lloc el proper dijous, 25 d’abril, a les 19 h  a l’Auditori municipal de Llocnou de Sant Jeroni.

Podrem gaudir d’una vetlada molt agradable i vos presentarem el nostre col·legi i el nostre poble.

trobada-llocnou

??? RECOMANACIONS BÀSIQUES PER AL CONTROL DE TRANSMISSIÓ DELS VIRUS RESPIRATORIS EN L’ENTORN EDUCATIU

Des de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació en col·laboració amb la Conselleria de Sanitat, els informen en document adjunt de les següents recomanacions bàsiques per al control de transmissió dels virus respiratoris en l’entorn educatiu.

Recomendaciones_Centros_educativos_firmado_090124-1

Des de l’escola, volem donar l’enhorabona a les nostres alumnes.

ALBA CATALÀ PRATS i GISELA SIGNES TARRASÓ han aconseguit el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Primària corresponents al curs 2023-2023.

PDF Embedder requires a url attribute premis-extraordinaris-22-23

Canvis-LOMLOE

DPD_Infografia_proteccion_datos_para_centros_educativos_020223

Vacunació al CRA Riu Vernissa.

Fes clic a l’enllaç!