Activitats comunes de l’aulari de Benicolet

PILOTA A L’ESCOLA

Avuí ens han visitat Ricardet i Xavi per fer la sessió del programa de Pilota a l’escola. Ha estat super interessant i hem après moltes coses sobre aquest esport tan nostre. Després hem practicat divertint-nos moltíssim. Gràcies a l’ajuntament per haver oferit unes instal·lacions per poder fer la part pràctica d’aquesta sessió. Us deixem algunes imatges.

SETMANA CULTURAL

A l’aulari de Benicolet hem fet un taller de cuina, on els xiquets i xiquetes de 3r a 6é, han après a fer Pancakes seguint les instruccions en anglès.
Ho hem passat d’allò més bé ! I hem gaudit menjant el que hem cuinat!

BON ÚS DELS COETS

La setmana passada, la policia local de Gandia ens va fer una xerrada sobre la importància dels perills que comporta el tirar coets. Ens van informar molt bé com fer-ho per no fer-nos mal i passar-ho superbé!. Moltes gràcies!

8 DE MARÇ DIA DE LA DONA

Gimcana de la igualtat amb l’alumnat de tercer, quart, cinquè i sisè

PATIS ACTIUS

Ampliem l’espai artístic amb música per continuar gaudint del pati i dels diferents espais.

TREBALL EN EQUIP

Gran treball de construcció en equip

FESTIVAL DE NADAL 2023

El festival Nadal que va preparar l’alumnat i el professorat de l’escola de Benicolet va ser tot un èxit!
Moltes gràcies a les famílies per la vostra assistència un any més.

VISITA DELS REIS MAGS A L’ESCOLA

L’AMPA de Benicolet ha escrit la carta als Reis Mags i el passat dilluns els xiquets i les xiquetes van obrir els regals en arribar a l’escola. Després va jugar tot l’alumnat i ho passaren molt bé. Moltes gràcies!

GRÀCIES SERGI PER AQUEST REGALET TAN ESPECIAL

25N

A l’aulari de Benicolet el passat divendres vam celebrar el 25N. Vam participar en les activitats preparades de l’ajuntament de Benicolet

TRADICIONAL MERCAT DE LA TARDOR

El passat divendres 17 de novembre vam celebrat el mercat i eixida de la Tardor. Van participat totes les famílies i des d’ací volem agraïr la seua col.laboració.
Una volta més, ha sigut un èxit.

OBSEQUI A L’ALUMNAT DE L’ESCOLA DE BENICOLET

Moltes gràcies a l’Ajuntament de Benicolet que ens ha obsequiat una motxilla a tot l’alumnat de Benicolet!