Llibres de text

NOTA INFORMATIVA BANC DE LLIBRES

La comissió per a la coordinació i gestió del banc de llibres de text i material curricular us informa:

1. Al llarg de la primera setmana lectiva del curs es farà entrega dels llibres a tot l’alumnat inscrit.

2. Tenint en compte les experiències de cursos anteriors i amb la finalitat d’evitar danys innecessaris al material, lliurarem el lot de llibres una vegada l’alumne/a porte a l’escola una bossa de plàstic gran amb el seu nom posat i 10 folres nous ajustables amb solapa mesura 29x 53 cm . Aquesta bossa serà la mateixa que s’utilitzarà per tornar-los al final de curs ja sense els folres.

3 Una vegada porten la bossa amb els folres i després de donar les pertinents instruccions a l’alumnat d’ús dels llibres i folratge, se’ls proporcionaran per a folrar-los a casa.

4.Els llibres portaran el nom de l’alumne pegat en una etiqueta damunt del folre.

5 El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua dels mateixos suposarà l’obligació, per part dels representants legals dels alumnes, de reposar el material deteriorat o extraviat.

6 Cal fer un ús adequat i acurat dels llibres i reintegrar-los al centre una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que cause baixa al centre.

7 Recordeu que tot el lot del banc de llibres (inclosos els trimestrals) s’han de tornar junts a final de curs. És per això que vos recomanem tindre ben localitzats els llibres del 1r, 2n, i 3r trimestre, per tal d’evitar que se n’extravie algun.

Tot això té com a finalitat que la totalitat de la Comunitat Educativa assumisca el projecte de reutilització de materials curriculars com una oportunitat per posar en valor la cooperació, la solidaritat, la corresponsabilitat i la cohesió social.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LLIBRES-INFANTIL-ANGLES-23-24

LLIBRES-TEXT-LLOCNOU-23-24