Activitats comunes CRA

TROBADA FINAL DE PILOTA A L’ESCOLA

El passat 30 d’abril el nostre centre va participar en la trobada final de pilota a l’escola. Aquest any vam assistir a Canals on va estar tot molt ben organitzat i ens vam divertir moltíssim.

PRESENTACIÓ TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Ahir es va celebrar a la localitat de LLocnou de Sant Jeroni la presentació de la trobada 2024, volíem agrair la implicació de les famílies de tots els aularis que conformem el CRA. Moltes gràcies per la vostra col·laboració, sense vosaltres seria impossible.

MÉS DEL VIATGE SORT

Gaudint…

VIATGE SORT

El primer dia de viatge hem visitat el llac de Sant Maurici fent senderisme. Ha estat tot genial!

SETMANA CULTURAL

Quins tres dies més divertits hem passat. Magnífics!!

Hem fet mones, les hem portat al forn, les hem menjat. Hem fet una eixida amb bicicleta fins l’ermita de Terrateig i fins els poliesportius de Benicolet i Almiserà. Hem, visitat l’empresa “Olives Sanjuán” i ens han preparat una visita i una cata d’olives. Ens hem reunit en un dia de convivència tot l’alumnat del CRA en la localitat d’Almiserà on hem gaudit d’unes activitats per a tots preparades per l’ajuntament d’Almiserà. Hem fet Zumba a càrrec de la nostra mestra d’Educació Física Arantxa… En fi, han sigut tres dies frenètics on els objectius plantejats pel centre s´ han complit al 100%.

Agrair a l’ajuntament d’Almiserà per la seua implicació en el dia de convivència, a l’empresa “Olives Sanjuán” per eixa visita i cata tan improvisada però a la vegada tan especial, al forn de Llocnou de Sant Jeroni per la paciència amb cadascuna de les mones que el nostre alumnat va preparar, a les Ampes de les localitats i a tota la gent que fa que aquesta escola siga cada vegada més gran i unida.

Gràcies a tots i bones pasqües!

EIXIDA PORRAT DE POTRIES

Ací vos deixem algunes imatges de l’eixida que varem fet el passat divendres 2 de febrer a Potries. Ens ho vam passar genial!

TEATRE D’ANGLÈS

El passat 13 de desembre vam assistir a l’Auditori de Llocnou de Sant Jeroni per vore Trouble in the Jungle. L’alumnat de primària del CRA ho va passar genial i ens va acompanyar el CRA Rótova- Alfahuir.