Activitats comunes dels aularis de Llocnou i Almiserà

DIA DEL LLIBRE

Amb motiu del dia del llibre al centre hem fet diverses activitats: l’alumnat d’infantil i primer i segon de primària ha pogut gaudir d’una presentació del llibre “On puc trobar l’amor” de la mà de Lorena Prats, escriptora del llibre.

En canvi, l’alumnat de tercer, quart, cinquè i sisè ha pogut escoltar a l’autor del llibre “Un tren de llegenda: el Xitxarra”, Juli Capella ha explicat amb tot luxe de detall la història que s’amaga darrere d’aquest meravellós conte. Ací vos mostrem unes imatges. Moltes gràcies i feliç dia del llibre.

TRANSFORMEM EL PATI. PROJECTE D’INNOVACIÓ EDUCATIVA: PATIS ACTIUS

El passat cap de setmana iniciarem les intervencions dins del projecte d’innovació educativa que tenim al centre. Va ser tot un èxit!. Gràcies per formar part d’aquesta iniciativa.

8 DE MARÇ DIA DE LA DONA

Amb motiu del dia de la dona, a l’escola hem realitzat diverses activitats. A l’ajuntament de Llocnou hem compartint amb veïns i veïnes de la localitat un manifest i a continuació hem interpretat una cançó. Després hem anat a visitar als nostres companys i companyes de l’escola d’Almiserà on també tots junts hem disfrutat de música i temps lúdic.

ACTIVITAT MUSICAL

L’alumnat de tercer i quart junt a l’alumnat d’educació infantil va realitzar aquesta activitat musical conjunta. Primer els més menuts van observar molt atentament per després practicar tots junts. Va ser molt divertit i molt rítmic!!

XERRADA BON ÚS DELS COHETS

Arriben les falles i necessitem conèixer la manera correcta de tirar els coets. La policia local de Gandia ens ha oferit una xerrada al respecte i una sessió pràctica. Moltes gràcies.

VISITA AL TALLER FALLER

Hui em visitat el taller faller on Pau Soler, gran artista faller ens ha explicat el procés que cal seguir per a la construcció d’una falla i ens ha ensenyat molts ninots que en breu els vorem plantats als carrers de les localitats on hi han falles. Moltes gràcies Pau, ha sigut d’allò més interessant.

CARNESTOLTES

El passat divendres vam celebrar les carnestoltes a l’escola de LLocnou i Almiserà. Gràcies famílies per acompanyar-no en el passacarrer.

DIA DE LA PAU

Hem treballat algunes activitats amb motiu del dia de la pau.

SANT ANTONI 2024

Celebració de la festivitat de Sant Antoni. L’alumnat d’Almiserà i de Llocnou hem gaudit d’aquesta activitat conjuntament. Ens ho passat genial!

ACOMIADAMENT DE L’ANY A L’ESCOLA

Acomiadem l’any 2023! Benvingut 2024

25N

El passat divendres vam realitzar activitats a l’escola al voltant del 25 N.

HAPPY HALLOWEEN

El passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar Halloween a l’escola. Vam passar un dia d’allò més terrorífic. Ací us deixem algunes imatges

DIA MUNDIAL CONTRA EL CÀNCER DE MAMA

Amb motiu de la commemoració del dia Mundial del càncer de mama des de l’escola col·laborem també amb aquesta iniciativa. Ací us deixem algunes imatges.

BON INICI DE CURS 2023-2024

El primer dia de curs s’ha convertit en un gran misteri. Aquest estiu, la directora de l’escola ha perdut les claus del centre per algun pais del món i hem hagut d’ajudar-la a trobar-les. Desxifrant enigmes i proves ens hem endinsat en un gran viatge on hem visitat diferents païssos del món. Finalment i després de treballar en conjunt hem trobat les claus i tot tornarà a la normalitat. Amb aquest Escape-room hem començat el curs d’una manera lúdica i d’allò més interessant. Ha estat genial, ací us deixem algunes imatges.