Cor del Conservatori

Es crearà el Cor de veus blanques del Conservatori el curs que ve.
Els assajos seran els dimecres de 17.30 a 19.30 h.

Requisits

• Estar matriculat el curs que ve a 3r, 4t d’elemental o a qualsevol curs de professional (de qualsevol especialitat).
  • Tenir la veu blanca (xiquetes o xiques i xiquets amb la veu sense canviar).
  • Tindre un mínim d’afinació.

Proves

Juny:
dimecres 12, de 15:30 a 18:30, aula 106 de Velluters
dimarts 18, de 16 a 17, aula 105 de Velluters
dimecres 19, de 15:30 a 16:30, aula 106 de Velluters

S’haurà de cantar una cançó triada per l’alumnat i es farà un exercici de vocalització guiat per les professores.
El llistat amb els components definitius es publicarà el 19 de juny amb les instruccions de matriculació pel curs vinent.

Alumnes admesos al Cor del CPMV 2024-25

Convalidacions

Els estudiants interessats i admesos poden assistir a aquestes asignatures assistint a aquest cor:

• Alumnes de 1r o 2n de Conjunt de Cant.
  • Alumnes de 5è o 6è de l’optativa de Complement Coral.
  • Alumnes de 3r o 4t d’EEPP de Cor.
  • Alumnes de 3r o 4t d’EEEE de Cor.

Per a consultes mes concretes podeu adreçar-vos a les professores:

• Maria Tamarit: m.tamaritsales@edu.gva.es
  • Celia Máñez: c.manez@edu.gva.es

Orientació Cant

Des del Departament de Veu es ve desenvolupant un programa d’orientació per a tots aquells alumnes que desitgen iniciar els seus estudis en l’especialitat de Cant.

Els interessats a estudiar aquesta especialitat, poden assistir a algú dels diferents torns que s’ofereixen per a ser atesos i orientats per algú dels professors de l’assignatura.
Mitjançant la introducció de les dades a aquest formulari, el professor contactarà amb l’alumnat per a confirmar la data.