Dimarts 4 d’octubre: INICI DE LES CLASSES EN LA SECCIÓ DEL CEIP BAIX VINALOPÓ

El martes 4 de octubre de 2022 darán inicio las clases en el CEIP Baix Vinalopó, al que acudirán 30 de los alumnos inscritos en primer curso de Enseñanzas Elementales.

El alumnado ha de acudir a la entrada principal de dicho centro de Primaria, en la calle Dr. Caro nº 84, en el horario que se le facilitó en el acto de adjudicación de plazas. En caso de duda, pueden dirigirse al Conservatorio presencialmente o llamando al teléfono 966 912 325.

Durante muchos cursos, el número de solicitudes para ingreso en el primer curso ha sido muy superior a la oferta de vacantes. El motivo no era otro que la imposibilidad de atender a este alumnado en una franja horaria muy limitada, pues es justo reconocer que la administración educativa ha atendido en todo momento nuestras solicitudes de personal docente.

La creación de esta sección ha permitido ampliar en un 66 % la oferta prevista inicialmente para inicio de estudios en este curso. Esta actuación ha revertido la tendencia de los últimos años de descenso del número total del alumnado, facilitando el acceso a estas enseñanzas de un mayor número de estudiantes, en lo que supone una apuesta por el futuro de este centro en nuestra ciudad.

Para ello, ha sido indispensable la colaboración de varias personas y entidades, a los que esta dirección agradece su contribución a la consolidación de nuestro conservatorio y las enseñanzas de Música en nuestro entorno:

El Ayuntamiento de Elche, a través de la Concejalía de Educación, que ha cedido el uso de estas instalaciones en cuanto se le ha sido solicitado. Su aportación a la gestión y mantenimiento de los centros de Primaria supone, en este caso, un recurso indispensable para el éxito de esta iniciativa.

La dirección del CEIP Baix Vinalopó, que ha colaborado en todo momento y aportado su ayuda generosamente, implicándose en nuevas tareas y dando soluciones en un inicio de curso ya de por sí complejo.

– La administración educativa y especialmente el equipo de Enseñanzas de Régimen Especial de la Dirección General de FP y ERE, que ha aprobado la creación de esta sección de Enseñanzas Elementales de nuestro Conservatorio en un tiempo récord.

Nuestro agradecimiento también a toda la comunidad educativa (personal docente y no docente, además de alumnado y familias), que está realizando un esfuerzo continuado en estas y pasadas circunstancias. El cual, de seguro dará sus frutos cuando finalmente su empeño y el de las administraciones implicadas fructifique en el centro que nuestra ciudad merece.

La dirección

INICI DE LES CLASSES EN LA SECCIÓ DEL CONSERVATORI PROFESSIONAL DE MÚSICA D’ELX AL CEIP BAIX VINALOPÓ

El dimarts 4 d’octubre de 2022 començaran les classes al CEIP Baix Vinalopó, al qual acudiran 30 dels alumnes inscrits en primer curs d’Ensenyances Elementals.

L’alumnat ha d’acudir a l’entrada principal d’aquest centre de Primària, al carrer Dr. Caro núm. 84, en l’horari que se li va facilitar en l’acte d’adjudicació de places. En cas de dubte, poden dirigir-se al Conservatori presencialment o telefonant al número 966 912 325.

Durant molts cursos, la quantitat de sol·licituds per a ingrés en el primer curs ha sigut molt superior a l’oferta de vacants. El motiu no era altre que la impossibilitat d’atendre aquest alumnat en una franja horària molt limitada, doncs és just reconéixer que l’administració educativa ha atés en tot moment les nostres sol·licituds de personal docent.

La creació d’aquesta secció ha permés ampliar en un 66% l’oferta prevista inicialment per a inici d’estudis en aquest curs. Aquesta actuació ha revertit la tendència dels últims anys de descens del número total de l’alumnat, facilitant l’accés a aquestes ensenyances de més d’estudiants, suposant una aposta pel futur d’aquest centre en la nostra ciutat.

Per tal d’aconseguir-ho, ha sigut indispensable la col·laboració de diverses persones i entitats, als quals aquesta direcció agraeix la seua contribució a la consolidació del nostre conservatori i les ensenyances de Música al nostre entorn:

L’Ajuntament d’Elx, a través de la Regidoria d’Educació, que ha cedit l’ús d’aquestes instal·lacions quan se li ha sigut sol·licitat. La seua aportació a la gestió i manteniment dels centres de Primària suposa, en aquest cas, un recurs indispensable per a l’èxit d’aquesta iniciativa.

La direcció del CEIP Baix Vinalopó, que ha col·laborat en tot moment i aportat la seua ajuda generosament, implicant-se en noves tasques i donant solucions en un inici de curs ja de per si mateix complex.

– L’administració educativa i especialment l’equip d’Ensenyances de Règim Especial de la Direcció General d’FP i ERE, la qual va aprovar la creació d’aquesta secció d’Ensenyances Elementals del nostre Conservatori en un temps rècord.

El nostre agraïment també a tota la comunitat educativa (personal docent i no docent, a més d’alumnat i famílies), que està fent un esforç continuat en aquestes i passades circumstàncies. El qual, de segur donarà els seus fruits quan finalment su perseverança i la de les administracions implicades fructifique en el centre que la nostra ciutat mereix.

La direcció