REPÚBLICA TXECA

República Txeca

Segona mobilitat, que va tindre lloc del setze al vint-i-u de maig de 2016 i en que van prendre part, segons el previst, sis alumnes i quatre professors.

Per a aquesta mobilitat, que va realitzar la selecció de l’alumnat seguint les instruccions acordades en la reunió de Sibiu. Tal i com estava establert deviem seleccionar sis alumnes i quatre professors. Una vegada feta la selecció, es van celebrar diferents reunions amb els alumnes i els pares on es va organitzar el viatge segons el previst.

Els allotjaments es realitzen tal i com estava previst: els alumnes en famílies i els professors en un hotel. Els nostres alumnes han estat molt a gus amb les diferents famílies i han fet amistat amb elles.

Aquesta mobilitat es caracteritza per la quantitat d’activitats artístiques que es fan. A més a més s’han organitzat reunions de professors, assajos conjunts de tots els alumnes per a interpretar l’himne del projecte i diverses cançons en les que participen conjuntament els alumnes de tots els països.
S’han fet excursions per la ciutat i pobles de la comarca.

S’ha fet un concert d’alumnes cada dia, en funció del tipus de música que s’estudiava a cada centre, a més d’un concert de professors. El primer concert es va fer el dia dèsset de maig al Saló d’Actes de l’escola de música Zakladni Umelecka Skola de Vysoke Myto, on van participar els nostres sis alumnes amb el programa que s’havia treballat per a l’ocasió i en el que actuaven interpretant obres com a solista i altres obres en conjunt. Per a aquesta actuació els nostres alumnes i professors vàren treballar als assajos durant els dies de la mobilitat en els horaris previstos per a l’ocasió. Al segon concert van intervindre els nostres quatre professors: Ana Osma (flauta), Antonia Llinares (piano), Nuria Mejías (cant) i Juan Bautista Osorio (oboè). Per a aquest concert s’havien realitzat prèviament a la mobilitat diversos assajos entre ells, a més a més va haver una actuació conjunta dels nostres professors amb una professora de la República Txeca. Es van fer assajos durant la mobilitat dins dels horaris previstos per a ells.

Ha sigut una experiència molt gratificant i interessant per a alumnes i professors.

VÍDEOS