ESPANYA

Espanya

Activitat: Mobilitat organitzada pel nostre centre.

Primera gran mobilitat que va tindre lloc del dotze al setze de març de 2016 en la que van participar quatre estudiants i tres professors per cadascun dels centres, segons l’establert. A més a més dos alumnes extra del Regne Unit, dos professors extra d’Itàlia, un de Turquia i dos alumnes extra d’Estònia.

Total: trenta-sis alumnes estrangers més vint-i-set professors estrangers, que fan un total de seixanta-tres.

El nostre centre va participar massivament en aspectes de recolzament i especialment als concerts.

Actuacions previstes: reunions amb el claustre, pares, alumnes, professorat de recolzament concret, institucions i curs d’anglés per a professors.

Gravacions en video de l’activitat del centre, concerts, glossari d’anglés.

Concurs intern per a la realització del pòster, logo, jingle i himne.

Actuacions logístiques diverses per part de l’equip NOE del centre: organització de l’acolliga en famílies, hotels, restaurants, visites d’interés. Planificació de la mobilitat.

Activitats realitzades en la mobilitat: reunions staff socis, tallers per a alumnes i assajos per als diferents concerts on participen tots els alumnes dels diferents països.

Concerts: Orquestra simfònica, Banda simfònica, Cor, tot a l’ADDA.

Concert de solistes, música de cambra, música popular de tots el països al Saló d’Actes del Conservatori.

Assistència a performance de dansa contemporània, assistència al concert de la Societat de Concerts d’Alacant, Museu Arqueològic d’Alacant, entre d’altres activitats culturals d’interés.

GLOSSARI

ELABORACIÓ DEL CARTELL I PRIMER LOGO